zondag 30 oktober 2011

Back in town

Sinds 2003 was ik aan het webloggen geslagen. Geïnspireerd door mensen die échte trendsetters waren. Bij web-log had ik een warm onderkomen. Nu zijn we 8 jaar verder. Er waren migratieproblemen bij web-log en de mijne (en die van vele anderen) is op een onverklaarbare manier verdwenen.

Maar op zich geeft het niet. Verlies geeft ruimte voor vernieuwing. Mijn dwang tot schrijven is verminderd maar steekt toch af en toe de kop op. Dus geef ik het een kans. Hier. En ik hoop dat mensen mij weten te vinden.

Daarom voor nu: ik ben er weer!

5 opmerkingen:

  1. Heel goed. Als je op weblog moet wachten, wordt het kennelijk nooit meer wat.

    Welkom terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je weer gaat schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij is daar een tijdperk afgesloten.
    :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jahaaa! Welkom terug :-) Helemaal leuk dat mensen weer gaan loggen, of mensen uit die periode nog steeds loggen.

    BeantwoordenVerwijderen